The FreeAgent

Olen Jari, The FreeAgent – monialainen suunnittelija ja konseptinrakentaja, yhdistän luovuuden, strategian ja johtamisen. Autan yrityksiä ja yksilöitä menestymään digitaalisessa maailmassa.

Vaikka olen tehnyt luovaa ja strateegista työtä jo 25 vuotta, itseni määritteleminen yhdellä tittelillä on lähes mahdotonta, koska opin jatkuvasti uutta ja kehitän itseäni alati muuttuvassa digitaalisessa maailmassa. Kuitenkin kaikessa mitä teen on yhteistä se että etsin keinoja auttaa yrityksiä menestymään.

Monialaisuus on vahvuuteni: yhdistän luovan sykähdyksen, digitaalisen terävyyden ja ihmisläheisen valmennuksen. Tavoitteeni? Auttaa teitä kirjoittamaan menestyksen tarina – ei pelkästään kertomaan sitä.

Kokemusta ja osaamista mm, videon ja sisällön tuotanto (TikTok, Instagram, Youtube), graafinen suunnittelu digitaaliseen ja printti mediaan, sosiaalisen median strategiat, valokuvaaja, ilmakuvaukset, brändi strategiat, valmentaminen.

Olen auttanut pieniä paikallisia yrityksiä, kuin myös globaaleja toimijoita kuten Philipsiä. Kuitenkin asiakkaan koosta riippumatta yhteinen tekijä on ollut se että olen uskonut asiakkaan ideologiaan ja tapaan tehdä bisnestä.

Tärkeä minulle on myös se että asiakkaani haluaa oppia uutta ja kehittyä paremmaksi onnistuakseen ja menestyäkseen paremmin.

Pidän korkeintaan 5 asiakassuhdetta kerrallaan jotta voin antaa aikani ja kaiken osaamiseni ja asiakkaideni käyttöön.

Tällä hetkellä yksi asiakaspaikka on täyttämättä.

PYYDÄ TARJOUS

Pyydä tarjous tai ota yhteyttä täyttämällä lomake. Kerro lyhyesti viestillä millaista apua tarvitset niin palaan asiaan mahdollisimman pian.

    BRÄNDÄYKSEN MAAILMA ELÄÄ JA KEHITTYY JATKUVASTI

    Suunnittelun ja brändäyksen maailma on aina ollut jatkuvassa muutoksessa ja kehittynyt läpi historian. Elämme aikaa, jossa muutostahti on kiihtynyt entisestään, kun sosiaalisen median kanavista on tullut olennainen osa arkea – ja nämä kanavat itse muuttuvat ja kehittyvät päivittäin.

    Videot ja erityisesti pystysuuntaiset lyhytvideot ovat olleet vahvasti suosiossa jo pitkään alustoilla kuten TikTok ja Instagram. Vaikka pystyvideoista on tullut vakiintunut formaatti sosiaalisessa mediassa, perinteisemmät kuvasuhteet, kuten 16:9 ja muut “koko näytön” formaatit, näyttävät tekevän paluuta. Esimerkiksi TikTok lisäsi hiljattain mahdollisuuden katsoa videoita koko näytöllä.

    Kukaan ei voi tarkasti ennustaa, miten sosiaalinen media ja muut viestintäkanavat kehittyvät, ainoastaan aika näyttää, mihin suuntaan tulevaisuus kehittyy. Tärkeintä on, että opimme ja mukautamme viestintäämme jatkuvasti, niin yrityksinä, brändeinä kuin yksilöinäkin, jotta pysymme mukana alati muuttuvassa digitaalisessa maailmassa.

    Tämän vuoksi käytän suuren osan ajastani trendien ja uusien viestintämahdollisuuksien tutkimiseen ja opiskeluun eri kanavilla.

    Vaikka suuri osa viestinnästä tapahtuu nykyään verkossa, perinteistä markkinointia ei pidä unohtaa. Rakastan yhdistää perinteisen markkinoinnin ja digitaalisen maailman luodakseni uusia, tehokkaita tapoja markkinoida ja viestiä.

    DYNAAMINEN SISÄLTÖ

    Sisällön luomisessa on tärkeää, että se on dynaamista, sillä nykypäivän laitteet vaihtelevat kannettavista tietokoneista mobiililaitteisiin. Olipa kyseessä verkkosivusto, verkkokauppa tai lyhyt video, uskon, että sisällön tulisi olla mahdollisimman dynaamista ja yhteensopivaa mahdollisimman monen laitteen kanssa, jotta se tavoittaisi mahdollisimman laajan yleisön.